Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

ΣΑΣΘ,ΟΑΣΘ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΩ ΠΟΛΗ

ΦΑΚΕΛΟΣ
ΟΑΣΘ ΚΑΙ ΑΝΩ ΠΟΛΗ ΕΠΤΑΠΥΡΓΙΟ


ας αναλύσουμε τις γραμμές μία-μία ...

ΓΡΑΜΜΗ 18
Άγιοι Ανάργυροι(καμία σχέση)-Ελευθέριο κορδελιό
Το καμία σχέση της παραπάνω παρένθεσης ειναι γιατι η συγκεκριμένη γραμμή αναφέρει ως τερματικό σταθμό μικρής αναμονής στάσης τους αγίους αναργύρους αλλα στα χρόνια λειτουργίας της  γραμμής ουδέποτε προσέγγισε την πλατεία Αγίων Αναργύρων.Ο τερματικός σταθμός βρίσκεται πλησίον του φρουρίου επταπυργίου στα διοικητικά ορια ομως των συκεών.απο αυτό καταλήγουμε στο απλό συμπέρασμα οτι δυστυχώς ουδεμία σχεση εχει η γραμμή με την εξυπηρέτηση μέρους και της δικής μας περιοχής.πριν επτά χρόνια περπίπου η γραμμή ειχε κοινό τερματικο σταθμό με την γραμμή 23.
Η πρόταση που εχει ήδη γινεί ειναι η γραμμή οπως προσέρχεται στο νυν τερματικό σταθμό να συνεχίζει ευθεία της οδού επταπυργίου του δήμου συκεών έπειτα της οδου βενιζέλου και περνόντας την πλατεια Αναργύρων να συνεχίζει κλαυθμώνος και απο την μεσαία πορταρα αριστερά στην οδό επταπυργίου της Άνω Πόλης όπου σε σημείο της να πραγματοποιεί την μικρή αναμονή τέρματος και να συνεχίζει βγαίνοντας την ανατολική πορτάρα προς Συκιές,Νεάπολη,Σταυρούπολη,Αμπελόκηπους,Ευοσμο,Μενεμένη-Κορδελιο όπου και τερματίζει.Με αυτο τον τρόπο μερος της Ανω Πόλης θα έχει πλέον πιο 
εύκολα την δυνατότητα μετάβασης στις περιοχές που αναφέρθηκαν χωρίς να αναγκάζεται να χρησιμοποιεί 2 γραμμές μέσω κέντρου ως συνέπεια επιτυγχάνεται η άμμεση σύνδεση της περιοχής μας με τις δυτικές.
Αναφέρουμε οτι σαφής απαντήσεις ως προς την υλοποίηση του νέου δρομολογίου δεν έχουμε λάβει,έχει πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους υπεύθυνους.

ΓΡΑΜΜΗ 22
τοπικό Ανω πόλης
Το πολυαναμενόμενο mini bus φένεται οτι δέν ανταποκρίνεται των αναγκών εξυπηρέτησης τών κατοίκων.
Η γραμμή χρησιμοποιεί ως αφετηρία-τέρμα την πλατεία μουσχουντή που βρίσκεται στο τέρμα της οδού ολυμπιάδος στην δυτική πλευρά της άνω πόλης και ακολουθεί την εξης διαδρομή Σαχτούρη, Παπαδοπούλου, Ρακτιβάν, Ολυμπιάδος, Πολιορκητού, πλατεία Τσιτσάνη, Αργοναυτών, Δωδώνης, Πολιορκητού, Πηλέως, Ελευσίνος, Θεοφίλου, Αγίας Σοφίας, Ολυμπιάδος, Αθηνάς, Αποστόλου Παύλου, Ανδοκίδου, Ηροδότου, Αμφιτρύωνος, Μωρέας, Αθηνάς, Αποστόλου Παύλου, Ολυμπιάδος.Πλέον μέρος της διαδρομής εχει αλλάξει με σκοπό το λεωφορείο να κατευθύνεται στο κέντρο.
 το δρομολόγιο ακουλουθεί την ιδια διαδρομή με την εξής προσθήκη από την οδό Ολυμπιάδος μέσω των οδών: Αγίας Σοφίας, Κασσάνδρου, Αγίου Νικολάου, Αγίου Δημητρίου, Πελοποννήσου, Ολύμπου, Μακεδονικής Αμύνης, Φιλίππου, Μητροπολίτου Γενναδίου, Εγνατία, Βενιζέλου, Φιλήμονα Δραγούμη, Ολυμπιάδος,και τερματίζει στην πλατεία Μουσχουντή.το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός οτι επιβάτης που παίρνει το λεωφορείο απο το κέντρο και θέλει να μεταβεί π.χ στην πλατεία τσιτσάνη ή σε οποια αλλη στάση πέραν της μουσχουντή θα πρεπει να αποβιβαστεί απο το αστικό στον τερματικο σταθμό και να μετεπιβιβαστεί στο επόμενο.Συμπερασματικά καταλήγουμε οτι στην μετάβαση απο κεντρο προς ανω πολη υποχρεουται ο επιβατης να μετεπιβιβαστεί στο επομενο δρομολόγιο εκτος και αν ειναι κατοικος  κοντά στην πλατεία μουσχουντή.στα σχέδια του Σ.Α.Σ.Θ,της Δημοτικής Κοινότητας αλλα και του Συλλόγου Κατοίκων Ανω Πόλης ειναι μέλετες και προτάσεις για την βελτίωση του δρομολογίου  
Η συχνοτητα της γραμμης ειναι 20 λεπτα της καθημερινές και 30 λεπτά σαββατοκύριακα και αργίες,το δρομολόγιο εκτελούν 3 μικρολεωφορεία των 12 θέσεων και ακουγεται η σκέψη για την αγορά ενός ακόμη.

ΓΡΑΜΜΗ 23 
ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ Ν.Σ.ΣΤΑΘΜΟΣ -ΑΓ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΣΥΚΙΕΣ

Πριν λίγους μήνες η γραμμή τροποποιήθηκε λόγω της άρνησης του δημάρχου νεαπολης συκεών να εξακολουθεί το τέρμα να παραμένει στην οδο ηρώων πολυτεχνειου και των ενοικίων που ζητούσε ο δήμος απο τον οασθ για σταση και στάθμευση των αστικών που εφτάναν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.ηταν η δεύτερη παρέμβαση του συγκεκριμένου δημάρχου η πρώτη ηταν αυτή που άλλαξε τα δεδομένα της γραμμής και ηταν η αρχή των προβλημάτων και της ταλαιπωρίας που εξακολουθούν εως και σήμερα.το τέρμα της γραμμής πριν 5 χρονια ηταν στο φρούριο του επταπυργίου απο εκεί επρεπε να φύγει λογω διάνοιξης της οδού και ετσι μεταφέρθηκε αρχικώς στην εξοδο του περιφερειακού στην γέφυρα επταπυργίου,με παρεμβαση ομως της δασικής υπηρεσίας η οποια ζήτησε την απομακρυνση του τερματος λογω επικινδυνοτητας για εκδήλωση πυρκαγίας,ο κυριος δανιηλίδης βρηκε την ευκαιρία και μετέφερε μεσω παρέμβασης του τον τερματικο σταθμό στην καρδια του δημου συκεων..πλέον τα λεωφορεία ειναι  γεματα και στην ανοδο στην ανω πολη καθως και στην καθοδο καθως η γραμμη εξυπηρετει τον κυριο κορμο της ανω πολης αλλα πλεον και τις συκεες.στις αρχες τις νεας τροποποιησης και στην μεταφορα στο Ν.Σ.Σ η γραμμή ειχε ονομασια Ν.Σ.Σ ΣΥΚΙΕΣ και δεν ειχε καμία αναφορα στους ΑΓΙΟΥΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΥΣ επειτα απο πολλες παρεμβασεις της δημοτικης κοινοτητας και του συλλογου κατοικων ανω πολης η προστεθηκαν οι αγιοι αναργυροι.ο κυριος δανιηλιδης προσαπθει να οικιοποιηθει την γραμμή αλλα δεν θα τα καταφέρει.υπαρχει προταση σε γνώση του Σ.Α.Σ.Θ για την τροποποιηση της γραμμης και την εξυπηρετηση της περιοχης που αρχικώς ειχε δρομολογηθει η γραμμη,μιας και ειναι απο τις πρωτες γραμμες του οασθ 22 - 23 ακροπολη αγ αναργυροι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου